Kotizacija uključuje
- 40 CPD sati i Certifikat na kraju Kongresa kao dokaz o vašem kontinuiranom profesionalnom razvoju
- Mogućnost umrežavanja i povezivanja s stotinama pojedinaca i organizacija koje nude sustave podrške i resurse primjenjive u vašem području rada i učenja
- Digitalni pregled Programa, Knjige sažetka za brz pristup ključnim informacijama i zaključcima
- Slobodan izbor sudjelovanja u svim plenarnim i paralelnim sesijama, omogućavajući vam da prilagodite svoje iskustvo prema vlastitim interesima
- Svečani koktel, osvježenje tokom Kongresa i ručak
- Popust od 26% za rezervaciju smještaja u hotelu Hotel Hills
- Rezervaciju smještaja u hotelu Hotel Hollywood
Rana kotizacija
Uplate do 30.06.2024.
-
Iz države koja nije EU članica 300BAM / 160EUR
Za sve učesnike koji nisu iz države članice EU
-
Iz države članice EU 210EUR
Za učesnike koji su iz države članice Evropske Unije
-
Član BHIDAPA-e 220BAM / 130EUR
Za članove BHIDAPA-EAPTI
-
Svečana večera 60BAM / 30EUR
Neobavezna gala večera
Standardna kotizacija
Uplate od 01.07.2024.
-
Iz države koja nije EU članica 350BAM / 180EUR
Za sve učesnike koji nisu iz države članice EU
-
Iz države članice EU 250EUR
Za učesnike koji su iz države članice EU
-
Član BHIDAPA-e 250BAM / 160EUR
Za članove BHIDAPA-EAPTI
-
Svečana večera 60BAM / 30EUR
Neobavezna gala večera
Kotizaciju uplaćuju svi učesnici Kongresa bez obzira da li imaju ili nemaju prezentaciju na Kongresu.
Ako trebate otkazati registraciju, molimo Vas da nas kontaktirate putem maila: hi@congress.bhidapa.ba najkasije do 01.09.2024. kako biste ostvarili pravo na povrat 90% cijene kotizacije. Nakon 01.09.2024., povrat sredstava neće biti moguć. Molimo vas da planirate unaprijed i uzmete u obzir ovu važnu informaciju.
Prijava
Uputstvo za slanje sažetka
Sažetak predstavlja sveobuhvatnu usmenu ili poster prezentaciju originalnog istraživanja autora ili napretka u istraživačkoj ili psihoterapijskoj praksi i srodnim praksama, kao i njihov doprinos terapijskim pristupima i unapređenju mentalnog zdravlja djece, mladih i obitelji. Prethodno objavljeni rad ne treba podnositi osim ako se ne ažurira novim nalazima, podacima ili metodama. Sažetak treba sadržavati naslov (do 20 riječi), uvod, cilj, metodu, rezultate, zaključke i ključne riječi (tri do četiri). Obim sažetka treba biti do 300 riječi bez naslova i autora. Reference, tabele ili slike ne mogu biti uključene u sažetak.
Sažeci se mogu poslati samo putem online registracije.
Prilikom slanja sažetka treba napisati puno prezime i ime i afilijaciju autora i svih koautora. Autor koji prezentira rad odgovoran je da obavijesti koautore o prihvatanju sažetka i da od njih dobije izjavu o sukobu interesa.
Sažeci se mogu poslati za različite vrste prezentacija:
- Simpozijum: 3-5 prezentacija iz različitih psihoterapijskih pravaca, uključujući vođenu diskusiju o zajedničkoj temi, profesionalnom pitanju ili istraživačkom pitanju od posebnog značaja (trajanje 90 minuta, uključujući diskusiju). Prijave za ovaj format moraju uključivati i (1) sažetak koji predstavlja pregled cijele sesije s imenovanjem moderatora/diskutanta, i (2) pojedinačni sažetak za svaki od kratkih pojedinačnih radova;
- Oralna prezentacija: individualno izlaganje u tematskoj sesiji sa predsjedavanjem (15-20 minuta, uključujući diskusiju);
- Poster: Bit će izloženi posteri i organizovane sesije za gledanje postera, što će učesnicima kongresa omogućiti interakciju sa autorima postera;
- Radionica: Sesija iskustvenog učenja uz aktivno učešće učesnika radionice. Radionica treba biti 90 minuta i pratiti zajedničku strukturu: uvod, glavna aktivnost i refleksivna diskusija;
- Panel diskusija: Strukturisana diskusija pruža priliku za grupnu diskusiju među kolegama o određenoj temi. Strukturisana diskusija može biti 90 minuta i uključivati dva do četiri izlagača koji nude kratku izjavu o temi kako bi se privuklo aktivno učešće članova publike. Ove sesije treba da budu strukturisane na način koji podstiče i omogućava učešće publike u diskusiji u značajnom dijelu vremena. Može se izabrati moderator/diskutant;
- Okrugli sto: Diskusija o različitim savremenim i/ili kontroverznim temama u psihoterapija i srodnim praksama.
Naučni odbor može preraspodijeliti dostavljene prezentacije između formata.
Obavijest o prihvatanju sažetka i rasporedu bit će poslata autoru izlaganja zajedno sa detaljnim informacijama i smjernicama za prezentaciju na e-mail adresu korištenu tokom registracije, najdalje do 30.06.2024.
Autori su isključivo odgovorni za etički i naučni sadržaj predstavljen u sažecima.
Sažetke treba pisati na jasnom B/H/S ili engleskom jeziku sa tačnom gramatikom i pravopisom. Originalni sažeci neće biti lektorisani, za jezičku i gramatičku ispravnost sažetaka odgovara/ju autor/i. Svaka jezička, gramatička ili naučna greška će biti objavljena, ukoliko je autori ne otklone.
Važni datumi i rokovi
- Krajnji rok za dostavljanje sažetaka – 07.05.2024.
- Odgovor od članova Naučnog odbora o statusu rada – 03.06.2024.
- Krajnji rok za dostavljanje korigovanog sažetaka –17.06.2024.
- Potvrda o prihvatanju sažetka – 30.06.2024.